sobota 13. decembra 2014

Cestoviny s pestom z grilovaných paprík

Posledný recept je na tieto veľmi jednoduché cestoviny so skvelou a super-rýchlou omáčkou - všetko (okrem cestovín samozrejme, tie len uvaríte) "mixnete" v kuchynskom robote a máte obed hotový.


No pekne po poriadku (aj s predslovom, haha)...
Milujem čas strávený v kuchyni, je to pre mňa absolútny dokonalý relax, nech robím čokoľvek, až na jednu vec...  možem čestne prehlásiť, že NEZNÁŠAM prípravu grilovanej papriky!!!
Skúšala som to už niekoľkokrát, niekoľkými spôsobmi a VŽDY sa mi nepodarilo urobiť z nej to, čo si recept žiadal. 
Jednoducho mi to nejde, neviem ju ošúpať, napriek tomu, že v kuchyni takmer horí, keď jej spôsobím popáleniny najvyššieho stupňa, potom jej doprajem (fakt dostatočne) dlhý parný pobyt vo vrecúšku a ona nie a nie vzdať sa svojej šupky! Nechápem to!
Dokonca som už začala úmyselne prehliadať recepty, kde bola uvedená "grilovaná paprika", lebo kupovať tie "mini" poháriky v bežných obchodoch za "skvelú cenu" som odmietala. Potom som však počas jedného nákupu narazila na obrovský pohár grilovaných paprík v oleji v Lidli (dúfam, že spĺňajú kritériá, lebo ja z obchodu vlastne iné nepoznám a tieto nám celkom chutia) a dokonca za príliš rozumnú cenu. 
Skúsili sme ich raz (a potom ešte asi 2x), lebo vždy nám jeden pohár vydrží strašne dlho a keď mi ich dostatočne neskritizujete, tak ich budem kupovať aj naďalej.

No dosť bolo ságy o grilovanej paprike, tu máme recept.


POTREBUJEME:
400g cestovín (kľudne aj celozrnných)
cca 3-4 kusy grilovanej papriky (v tej Lidlovskej verzii ich majú v celku)
hrsť petržlenovej vňate
75g kešu orieškov (ale skvele poslúži aj lúpaná nesolená slnečnica)
1-2 strúčiky cesnaku
olivový olej (kľudne nahraditeľný olejom z paprík)
50g strúhaného parmezánu
soľ 

POSTUP:
Uvaríme cestoviny podľa návodu.
Kým sa nám varia, zvyšok ingrediencií rozmixujeme na hladkú pastu (prípadne si môžeme odložiť trochu vody z uvarených cestovín a nariediť ju).
Uvarené cestoviny vrátime do hrnca, premiešame s omáčkou a trochu prehrejeme.
Podávame posypané parmezánom.


Nech sa páči!




Zdroj inšpirácie: Apetit




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára