štvrtok 13. novembra 2014

Cestoviny s pikantnou paradajkovou omáčkou a olivami

Cestoviny sú neskutočne zábavné jedlo. Dajú sa pripraviť na nekonečno spôsobov a nikdy ma neprestanú baviť tie farby, chute, čo pritom vznikajú. Jedla by som ich kľudne aj každý deň. Akokoľvek ochutené, asi by sa mi nedokázali prejesť. 
Fakt nikdy. 
No snažím sa ich varenie obmedzovať na jeden deň v týždni  a tak sa mi tu pár cestovinových receptov za posledné týždne nazbieralo.


 Tu je ďalší z nich, pre ostrejšie povahy, lebo sú výrazne pikantné, takže deťom ich variť neodporúčam.


POTREBUJEME:
300g dlhých cestovín
2PL olivového oleja
2-3 strúčiky cesnaku
2PL kapár
1 nasekaná sušená chilli paprička
1/2 ČL oregana
2 rozmixované sušené paradajky
1 hrsť čiernych olív
400g konzerva paradajok (ja používam domácu zaváraninu)
prípadne trochu zeleninového vývaru alebo vody z uvarených cestovín
morská soľ
bazalka na ozdobenie
parmezán


POSTUP:
Uvaríme si cestoviny.
Na olivovom oleji si opečieme nasekaný cesnak, kapari, chilli papričku a oregano spolu s rozmixovanými sušenými paradajkami si minútu (kľudne všetky tieto ingrediencie môžete rozmixovať s nimi a opiecť rovno masu).
Potom prihodíme nasekané olivy a pridáme paradajky, prípadne podlejeme trochou vývaru/vody z cestovín.
Varíme asi 10 minút a dochutíme soľou.
Na záver zmiešame s uvarenými cestovinami a podávame ozdobené bazalkou a strúhaným parmezánom.


Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára